Poškození při doručení


Rozbalili jste svou zásilku a zjistili jste, že zboží uvnitř je poškozené? Oznamte neprodleně tuto událost jedním z níže uvedených způsobů, nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky.


K uplatnění reklamace budete potřebovat:
1) Číslo Vaší objednávky -> je uvedeno v e-mailu, který Vám dorazí jako potvrzení Vaší objednávky. Případně jej naleznete jako Variabilní symbol na faktuře, a to vpravo nahoře.
2) Fotodokumentaci -> poškozený výrobek včetně balení zásilky prosím vyfoťte.
3) Popis poškození, případně i okolností předání zásilky a zjištění poškození -> je důležité uvést o jaké poškození se týká (promáčknutí, odření, atp.)


Tyto 3 informace prosím vepište do e-mailu a zašlete jej na reklamace@netspace.cz
Po přijetí Vašeho oznámení se budeme danou věcí zabývat a kontaktujeme Vás s informací, jaký postup bude následovat.
Například v případě, že jste zboží po převzetí rozbalili a zjistili jeho poškození, je možné zaslat pro zboží svoz kurýrem. Ovšem prosím dbejte na aktuálnost. Pokud si zboží objednáte, přeberete a rozbalíte za týden, je hůře nárokovatelné i uvěřitelné, že poškození nastalo například při přepravě, která proběhla týden před Vašim oznámením.
V případě, že jste rozbalili zásilku až po několika dnech (více než 48 hodin) stále máte právo zboží reklamovat, avšak již není možné objednat pro Vás svoz kurýrem. Nyní bude zapotřebí, po výše uvedeném oznámení na náš e-mail a obdržení informace od pracovníka, daný produkt zaslat na své náklady společně s vyplněným reklamačním formulářem a kopií faktury na naší adresu:


NET Space, s.r.o.
Frýdecká 1609/36
737 01 Český Těšín


Product successfully added to the product comparison!