Nefunkční nové zboží


Přestal váš nový výrobek fungovat ve 14 dnech od jeho obdržení? V takovém případě ho u nás nemusíte reklamovat, stačí zboží vrátit v rámci Odstoupení od kupní smlouvy. Vše tak proběhne rychleji.


Jak postupovat při vrácení


Vrátit zboží můžete jedním ze 2 způsobů:


1) Vrácení na prodejně
Vracený výrobek můžete přinést na naši prodejnu na adresu: NET Space, s.r.o., Frýdecká 1609/36, 737 01. Spolu s výrobkem přineste prosím také prodejní doklad společně s vyplněným formulářem Odstoupení od kupní smlouvy. Na prodejně výrobek zkontrolujeme a zajistíme vrácení peněžních prostředků na Váš bankovní účet.


2) Vrácení poštou
Pakliže jste z daleka, máte samozřejmě možnost vrátit zboží poštou. V tomto případě prosím postupujte následovně:


1. Vytiskněte si a vyplňte Odstoupení od kupní smlouvy. Pokud nevlastníte tiskárnu a nemáte možnost tisku, postačí Vám čistý arch papíru, ovšem vzorový formulář použijte prosím jako návod k vyplnění Vámi tvořeného tiskopisu.
Údaje potřebné k vyplnění odstoupení od kupní smlouvy naleznete na faktuře, kterou prosím rovněž přiložte k zásilce. Nezapomeňte prosím uvést datum a formulář podepsat. Pakliže jste nakoupili na dobírku či prostředním platební karty, nezapomeňte prosím připsat do formuláře i číslo svého běžného účtu, na který Vám, po kontrole vráceného zboží, zašleme peněžní prostředky.


2. Uveďte zboží do původního stavu. V takovém případě Vám vrátíme plnou cenu zboží.


3. Zboží pečlivě zabalte, abyste předešli jeho poškození během přepravy. Ideálně jej zabalte do původního obalu. Nezapomeňte přibalit podepsané odstoupení od kupní smlouvy.


4. Zboží zašlete na adresu:


NET Space, s.r.o.
Frýdecká 1609/36
737 01 Český Těšín


Časté dotazy


Výrobek mi přišel mechanicky poškozený a nefunguje


Pokud výrobek přišel mechanicky poškozený a nefunguje, kontaktujte nás prosím prostřednictvím e-mailu: reklamace@netspace.cz 


Product successfully added to the product comparison!